bästaste "icke-tjejvännerna"


Jag och Anna är snygga och bästa kompisar!



Bella, aka Skimpa gör sej bra på bild.

Nu ska jag förklara.
Det finns 2 olika sorters tjejer i denna världen.
I den ena kategorin hamnar dom klädtokiga, sminkintresserade, hårfixande, skitsnackande tjej-tjejerna. Ni vet dom som kan säga att din nya tröja är "sjuuuukt snygg asså" för att sedan vända sej om till någon annan och stoppa fingrarna i halsen i hopp om att kräkas. Och det är dom som är supertrevliga och jättesnälla under tiden man umgås med dom, men så fort man är ur syn och hörhåll så börjar dom... "men skojar du? såg du vad hon gjorde eller? hörde du vad hon sa?"
Skitsnackare. Den rätta översättningen på engelska kan nog vara något i stil med backstabbing bitch.
I den andra kategorin hamnar tjejerna som tar kläder på ett lätt sätt (ta bara på dej det du trivs i!) bryr sej inte riktigt om man har smink på sej när man går och handlar, låter håret bli fett och ändå sätta det i en knut mitt på huvudet. Det är också dom damerna som säger precis vad dom tycker, när dom tycker det.  Inget skitsnack, bara pang på.
Har du problem med något eller någon, låt personen få reda på det.

Jag är lycklig över att ha 2 stycken fina "icke tjej-tjejer" som kompisar! Ni förstår mej så bra.
Vill egentligen bara säga tack tack till er, för att ni tänker som mej.
Thank you.

(allt detta skrivs nu inom en stor parantes: jag är ingen perfekt människa, återigen. det jag skriver kommer ur min synvinkel och inget annat. jag har inga problem med ovänner eller så, men tragiskt nog finns dessa människor på riktigt. frågan är väl egentligen hur man ska kunna lita på tjejkompisar? jag har som sagt 2 stycken som jag trivs skitbra med och jag vet att dom håller saker hemliga om jag ber dom, eller säger rakt ut att jag ser tjock ut i den klänningen om jag frågar. det är dom som är värda någonting, dom andra kan kvitta.
jag hoppas verkligen att ingen blir sårad eller tar åt sej på ett dåligt sätt, vill bara skriva ner mina tankar och åsikter, som vanligt. now you go on and have a good day!)

Kommentarer
Postat av: Amanda

OJ då. De va hårt..

Och alla killar är svin ?

2009-09-22 @ 20:08:10
URL: http://amandmars.blogg.se/
Postat av: SKIMPA

Du är bra Tjompa.. Tack för att jag får vara din sån vän.. En riktig vän, haha! Love u <3



Nej killar är inte svin.. dom är bara ärliga ;)

2009-09-22 @ 23:15:40
Postat av: MARIAELINQVIST

"klädtokiga, sminkintresserade, hårfixande,skitsnackande..." tycker inte du om mej längre?

2009-09-23 @ 07:20:40
URL: http://blondielogistic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0