relax, take it easy

 Jag har haft en toppendag idag.
Min lediga dag har jag spenderat i Töllsjö. Denise, jag och mormor åkte och hälsade på mormor 2 systrar som bor där. Har varit toppenbra! Denise och jag tog en promenad och jag hade kameran med mej, naturligtvis!

   
   

Denise har också förklarat det här med överlevnad för mej.
Om man går vilse i skog och mark så ska man krama träd och granar tills hjälp kommer. 
Sen, om man mot förmodan har tråkigt under tiden man väntar, kan man hoppa från stubbar. 
Hon är rätt duktig på det.
Dagen har bara varit sjukt avslappnande, fylld med kaffe och dopp, kära återseenden och skratt.
Tack ♥


Nu ska jag mysa med Tobbe, godnatt!
 

Kommentarer
Postat av: maria

va bra att du tycker om mej fortfarande, blev lite osäker där nämligen!<3

2009-09-24 @ 17:03:29
Postat av: mysa?????? götta vart nog på g där;)

2009-09-27 @ 15:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0