look me in the eye and tell me love is never based upon insanity

Sitter här och lyssnar på Melody Gardot. Är helt kär i hennes röst, den är så skön.
Låten "Baby, I'm a fool" är jättebra och texten är skitfin.
Mysigt.

Har inte skrivit någonting på ett tag, har liksom inte haft ork.
Min fot har gjort mej trött och gnällig och det har liksom inte funnits inspiration nog.
Den är väldigt svullen och jag haltar mer än vanligt när jag går. Den hänger liksom inte med när jag försöker gå heller, nästan som den gjorde för några månader sedan när läkarna trodde jag hade fått en propp.
Ska till sjukhuset imorgon och göra ultraljud och röntgen på benet/foten.
Då ska jag få reda på om jag kan bli mindre svullen, genom en operation antaligen. Och jag kommer även få reda på om jag någon gång mer i mitt liv kommer kunna springa som normalt folk, inte som en invaldido.
Nåja, vad är väl en bal på slottet.

Det har iaf hunnit med att bli söndagkväll. IGEN. Hur kan det gå så förbannat snabbt?
Veckodagarna går ju aldrig såhär fort, förstår inte.
Jag tycker det känns som om jag inte hunnit med någonting alls, men det har jag visst det.
Julia hade sleepover här i fredags och i lördags hade hon första lektionen på nya dansen.  Jag följde med, satt och kollade på när dom små tjejerna dansade fram och tillbaka. Riktigt roligt. Att flera av föräldrarna trodde att jag var mamma åt Julia var också lite roligt.
Vi hade en spännande dag och eftermiddag jag och Julia, medans Tobbe umgicks med sin nya IPHONE! (den tar upp hela hans vakna tid för tillfället!)  Sen åkte vi ner till Åsa och åt tacos hos Carina, mycket mysigt.
Kom hem på kvällen och kollade på American History X.
Imorse sov vi länge och sen kom Amanda och Oskar och åt mysig middag med oss.
Dom skulle vara på jobbet klockan 1 med oömma kläder och ombyte, dom hade ingen aning om vad som skulle göra. Tydligen blev det paintball :) Väntar på honom nu.
Idag har jag varit nere hos mormor och hos mamma och hos Lillebror.

Nu är jag hemma, lyssnar på musik och ska snart hoppa in i duschen.
Good night, sleep tight and don't let the bedbugs bite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0