my tooth is hurting

JAG HAR ONT I KÄFTEN!
Ursäkta uttrycket, men hela munnen gör ont pga den dumma visdomstanden som promt ska upp! Varför, vad gör dom för nytta? Bara ytterligare en tand att kanske får ett hål i.. Morr.

Jag har precis vaknat iaf.
Hade en mysig kväll igår med Tobbe. Kollade på idol, drack vin, käkade popcorn och hade tända ljus.
Inte ofta det blir riktiga myskvällar, men ibland så lyckas vi. När klockan var lite innan 12 höll på att somna i soffan båda två så då tog det oerhört långa steget in till sovrummet och jag däckade på ca 0,14 sekunder.
Fick sova 11 timmar och jag är nöjd.
Tobbe stack redan vid 8 imorse för det var innebandycupmatch tidigt idag med.
Funderar på vad man ska hitta på idag, kanske ska ta en liten tripp ner till Röda Korset?
Funderar på det iaf.

Ikväll blir det nog middag ute någonstans i Kungsbacka med vännerna. Efter det har jag ingen riktig aning om vad som händer. Ska hoppa in i duschen strax iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0