ny vecka

Ja då var det måndag igen. Vart tar dagarna vägen?
Jag hinner inte med..
Jag är iaf ledig idag, gick upp tidigt ändå för att ringa ner till tandläkarna. Dom ringde upp alldeless nyss och dom ska ringa igen om en tid till mej. Visdomständerna kommer ju upp, samtidigt, och jag dör snart.
Det är svårt att äta, kan inte öppna munnen ordentligt. Usch, känner mej som en gnälltant, men man får gnälla när man har ont. Tobbe tycker nog det är mindre roligt, haha!

Idag väntar iaf Röda Korset på mej, jag ska måla om en brun bricka så att den blir vit, rensa i lådorna i köket och damsuga. Kanske blir en liten tripp till ikea med Therese och Julia i eftermiddag. Beroende på om jag ska träna eller ej. Känns inte ok i munnen när jag hoppar upp och ner :(


veckoplanering

måndag L, massvis med saker att göra
tisdag    8 - 15, träna
onsdag   L
torsdag   L, träna
fredag    8 - 15
lördag    7.30 - 15.30
söndag   7.30 - 15.30



Nu ska jag koppla in Spotify i tvhägtalarna och damsuga.
Musikförslag någon?

Kommentarer
Postat av: SPRÅKPOLISEN

Stavfel i massor, man ska inte ha så bråttom när man bloggar...

2009-09-15 @ 17:09:19
Postat av: SPRÅKPOLISEN

"damsuga". Ska du suga damer? :)

2009-09-17 @ 15:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0