regn regn regn

Såja, helgen är över. Och jag är över. Körd.
Känner mej totalt krossad just nu.
Slutade klockan 3 och bussen går 15.23 precis utanför dörren vid jobbet. När klockan var 15.11 gickjag ut för att sätta mej i busskuren, alltså 12 minuter innan den egentligen ska vara här. Då, innan jag hann fram till kuren, körde bussfan förbi mej och stannade inte ens när jag sprang, viftade med armarna och såg ut som ett annat ufo.
Västtrafik borde dödens dö.
Och nu är jag fast på jobbet tills 16.23 då nästa buss går. FAN FAN FAN.
Plus att det regnar också.
Gud kanske har något otalt med mej som inte jag vet om?

Ska iaf hem sen och ta kort på min fina pall som Denise (med lite hjälp av Lillebror) har snickrat ihop åt mej.
Den är jättefin med ett hjärtan-hål i mitten, ja ni ska få se.
Lite tända ljus och en go varm dusch är något som också kommer inträffa, med all säkerhet.
Har ingen aning om var Tobbe är någonstans, men han dyker väl upp. Så fort det är innebandy så är han nästintill okontaktbar.

Åh, jag ska gå in på västtrafiks hemsida och skriva ut resegaranti-blanketter! Yes, bra idé Therese! 3 stycken ska dom jävlarna få denna månaden, förra var det bara 1.
Moahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0