saturday

Ja, ledig helg. Wow. Hade egentligen behövt vara gladare och så, men min mage gör det svårt. Magkatarr!
Hoppas inte att någon annan får lida av detta, det är hemskt.
Ska försöka bortse från detta och umgås lite med min vän Anna ikväll, möjligtvis hennes söta lillasyster Maria med.


Tänkte bara säga att vi har så himla roligt tillsammans på jobbet, jag och fröken Isabella "Skimpa" Wahlström.

               
Skimpa med sin limpa - jag med sked - skimpa namnger sina saker


Hade en mysig kväll igår, tyvärr drogs humöret ner pga magen. Pallrade mej bort till Anton, som numera är lägenhetsägare i 2 veckor. Där fanns Olle, Martin, Albin och sen joinade Lillebror och Anna.
Tobbe jobbar och slutade typ 10 och då gick vi hem tillsammans. Dom andra gick ut.
Nu ska jag klä på mej lite mer, vattna mina blommor och ta bussen 18.47 till Forsbäck.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Magkatarr + ibs + nått tarmfel. Måste alltid vara värst vettu ;)

2009-09-07 @ 22:14:31
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0