secondhandfynd v 38

Tänkte bara visa er mina senaste secondhandfynd. Första bilden är på min älskade stol och som fick följa med hem igår, som jag skrev igår. Annars är det små söta burkar som ska ges bort, glas på fot (4st) och en jättefin fickplunta med Jack Daniel's märke på framsidan, den fick Tobbe.

   

I köket har vi ett litet "hål" ovanför diskbänken, som jag antar egentligen är tänkt för en micro.
Men våran micro går inte in där, den är för djup, så jag har ställt dit fina saker istället. Tänkte bara visa er detta.
Delvis secondhandfynd, delvis nytt. Kannan i bakgrunden är tex från ikea-besöket häromdagen!
Resten är secondhand, haha.



Nu är Katy Perry på MTV, det är MTV video music awards 2009 just nu, och hon sjunger "we will rock you" som en gudinna! Jag älskar Katy Perry, hon är supersnygg! I'd do her anytime!

Nu ska städspellistan sättas på, spottapaj levererar. Eller så kanske jag fastnar här, who knows?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Bara för att han ser ut som en bajskorv!! Hälsa han de haha.



Jag vet, man blir fan ledsen!

2009-09-16 @ 20:57:55
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0