somethin's cooking

Nu är jag äntligen hemma! Martin Timell? Eller?
Skämt åt sidan, Denise och Lillebror är här och Tobbe kom nyss.
Hela lägenheten luktar mamma scan's köttbullar..
Denise har målat den fina pallen nu, på en handduk ute på balkongen! På bilderna ser ni hur den ser ut, hon är kreativ min syster :) Ska kanske sätta henne i mer målarbete, hon är ju rätt bra på det. Har ju köksbordet och dom 4 stolarna som jag vill ha vita istället.. Jaja, vad är väl en bal på slottet?



  
Tack älskade syster för den fina pallen! ♥



Jag har datorn på balkongen och har skördat mina första tomater för i år, och dom första på plantan för den delen. 2 stycken har varit röda i ungefär 1 vecka nu, men har liksom glömt bort att plocka dom små rackarna.
Smakade på den ena nyss, den största. Gud så god den var! Ingenting går upp mot hemodlat sa bonden, haha!
Finns minsta 10 tomater till som är stora och gröna, väntar på att dom ska ändra färg snart så att jag sätta tänderna i dom. Äter dom små som godis!

Nej, jag får nog kolla vad som händer i mitt kök. Det kanske inte ens finns något kvar av det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0