thursdayevening

Har haft en bra dag.
Jobbat tillsammans med Bella i 3 dagar denna veckan, aka kompisveckan.
Hade sopppa på jobbet och det är inte mycket att göra då. Torsdagen gick skitfort och vi åkte hem tillsammans, jag och Skimpa. Vi gick och solade på Solhuset (som om det behövdes, det var ju sommarsol ute idag!? så får man göra om man är hårt arbetande kvinna och inte kan vara ute i solen under arbetstid, så det så!) och sen mötte vi Buffen och hennes kompis Jasmin. Dom följde med hem på kaffe och bulle. Stack iväg till träningen, magerumpalår och skivstång, och tjejerna stannade kvar här hemma under tiden. Idol började klockan 8 och vi tittade på det tillsammans. Allt blir lite roligare om man är fler. Har skrattat huuur mycket som helst ikväll. Om jag inte får träningsverk av alla situps idag, ja då kommer jag få det från allt skratt. Trust me! Dom gick iaf vid halv 10 och jag har haft ett timmaslångt telefonsamtal med min kära mor. Hon föreslog att jag skulle gå och duscha och gå och lägga mej, så det ska jag göra strax. Tänkte bara visa vilka fina små lappar som Skimpa skickar in under dörren när jag sitter på toaletten på jobbet! Lite komik i vardagen är väl inte fel? Älskar lapparna. Hon smyger in på toaletten, tror att jag inte hör när hon öppnar dörren. Helt plötsligt swishar det in en liten lapp under dörren. Underbart! Så flinar hon lite och springer ut igen.. haha, bästa Skimpa!



Tobbe kommer snart hem, han har tränat han med ikväll. Fast innebandy.
Jag sitter och lyssnar på 'Girl I wanna lay you down' med Jack Johnson och kompisar. Helt underbar låt!
Fick lite go inspiration från Idol förrut. 'Walking in Memphis' 'Free fallin' och 'Halleluja'.
Skrev in massa låtar på Spotify och har nu en sjukt bra spelningslista!

Grattis till Carina Karlsson, pappas sambo, som fyller år idag! Vet att du läser ibland.
Hoppas din dag har varit bra!

Ha en bra kväll allihopa, nu ska jag hoppa in i duschen. Mina fötter är som isklampar!
God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0