tillägg

Killar är inte svin, det var inte alls så jag menade.
Tycker bara bättre om deras sätt, deras rättframma sätt då.
Dom säger saker direkt om saker inte stämmer, eller slår. Slagsmål ska aldrig försvaras, men ni förstår lite hur jag tänker va?
En tjej kan snacka ihjäl en annan människa, bakom ryggen eller framför personen och vara riktigt elak.
Medans killarna gapar och skriker, kanske slår. Inte ok, men bättre stil enligt mej.
Bottomline: Jag gillar inte skitsnack. Är det mer ok?

Sorry Amanda! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag syftade inte på killar just utan på förutfattade meningar. Inlägget innan skrev du hur du sakna alla gamla tjejer å nästa så hamnar vi ju typ allihopa i den skitsnackande, utseendefixerade kategorin som inte bryr oss om nått annat typ...



I KNOW, han hade gjort succé vart som helst kvart i 3. Tror inte mingel får ha öppet så länge längre :P

2009-09-23 @ 06:50:04
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0