to call for hands of above, to lean on

Ni kanske kan gissa er till att jag lyssnar på 'Heartbeats' med Jose Gonzalez.
Kom hem från jobbet för typ 40 minuter sen och är jättetrött.
Funderar på vad kvällen har att erbjuda. Än så länge inte mer än att Anna har bjudit hem mej till sej, för hon ska upp tidigt imorgon och orkar inte flytta sej. Typ :)

Nu byttes musiken till 'Broken strings'. Jaja.

Åh, jag är verkligen död.
Ska tvätta sängkläderna iaf. Men förmår mej inte att gå upp ur soffan. Det är livsfarligt att sätta sej ner när man kommer hem från jobbet! Vill åka till Hjälmeskulla handelsträdgård och köpablommor till balkongen.
Sommarblommorna har gjort sitt, men lite höstigare blommor vore fint.
 
prydnadskål, kärleksört, lavendel och ljung

Sen ska jag sätta en enbuske (mindre modell såklart) på balkongen också. Kommer bli mysigt!
Undra om min murgröna kommer överleva i frost?  Har ingenstans att ha den inomhus iaf.

Nej nu ska jag ta tag i mej själv.
Kanske med lite Green day?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0