wake me up when it's summer again

Hallon.
Jag kom aldrig iväg till någon simhall igår, somnade nästan i soffan istället..
Slipade och målade min stol gjorde jag allt, den är fin. Måste målas en gång till, men sen blir det perfekt.
Ska bara tänka ut var den lilla rackaren ska stå!

Har haft en lång dag idag.
Klockan ringde 05.45 och när klockan var 06.05 gick jag hemifrån, det var svinkallt ute och jag kunde göra massa rökmoln med min mun. Usch, jag hatar hösten och när det är kallt!!
Det är ju en anledning att använda min nyinköpta vinterjacka, men jag vill liksom inte erkänna för mej själv att det faktiskt börjar bli vinter. Det är ju faktiskt 1:a oktober imorgon.
Var förbi Lindarn förrut och köpte en termometer, så att jag kan se hur pass deppig jag måste bli innan jag ska gå ut i det kalla på morgonen. Fy! Men det är fin, min termometer. Ska spika upp den lite senare, Tobbe får nog hjälpa mej att tala om var det ska sitta..

Massa andra bra saker har hänt idag också.
Lillebror's mamma ska sticka riktigt fina vita lovikavantar till mej! Jag kommer ha snyggaste labbarna i stan folket, och dom varmaste med :)
Jag och Bella tog en liten promenix efter jobbet för att utforska skogen bakom jobbet, men vi lyckades inte hitta stigen som går upp till den förbannade skogen, så vi satte oss på gångbanan helt enkelt.
Vi tog fina bilder också. Med risk att behöva ta bort bilderna, så kan ni njuta lite av dessa:

   


Nu ska jag måla lite ute på balkongen innan det blir för kallt och för mörkt.
Ha en bra kväll alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0