why do all good things have to end?

Godkväll vänner,
kommer bortse från kommentaren i förra inlägget.
Var hittade du stavfelen lille vän?

Ja, tisdagen är strax slut och den slutade ganska trevligt.
Jobbade mellan 8 - 15 och tog bussen hem. Var hemma 4 och typ 16.00.30 kom Amanda till mej :) Bella varpåväg och så åkte vi till Röda Korset. Bella skulle kolla efter nya knappar till sin kofta, men vi hamnade istället på Sytjänst och där köpte hon tillslut (dyra) knappar.
Men dom var fina, och framför allt likadana, svårt att få tag på i knapplådan på Röda's övervåning.
Jag köpte med mej 3 st små burkar till Maria, eftersom hon samlar på dom. Min älskade stol fick äntligen följa med hem, den har stått där och väntat på mej i nästa 4 månader nu. Men nu står han i hallen och väntar på att bli om-målad och utplacerad. Kommer bli bra.
Bella hittade en tröja som hon köpte för endast 25:- som jag tycker är ett bra pris på en kofta, haha! Måste erkänna att man blir lite småsnål efter att ha handlat på RK. Alla vanliga affärer är helt plötsligt svindyra och då blir man snål.
Bella och Amanda stannade hela eftermiddagen, som spenderades på våran balkong med kaffe & bulle(ar)!
Idol började klockan 8 och dom åkte nyss hem, vi har haft jättemysigt.
Killarna kunde inte komma idag, eftersom det är Champions Leauge på tv, haha!
Blev dock ingen träning för min del, munnen gör ont när jag rör mej för mycket om min fot bråkar med mej. Usch, varför kan jag inte bara få ha en enda dag när jag inte har ont någonstans alls?


Nu kom Tobbe hem från sina träningar och han hade med sej en McDonald's påse fylld med gotta.
Inget till mej, har ont i munnen och har redan ätit massvis med dåligt idag.
Nu är han iaf mätt och nöjd och sitter i soffan!

Nu ska jag plocka upp alla popcornen som ligger över hela golvet.
Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0