and it's friday again

Jag är frisk nu. Tobbe är nästan frisk. Jey!
Olle, Anton, Martin och Antons flickvän Anna har varit här ikväll och glott på TV.
Vi hann inte titta på filmen vi hyrde, vi fastnade med min externa hårddisk istället och gamla kort!
Mysigt att kolla igenom dom tillsammans så, man har så mycket minnen tillsammans.
Vill att vi alltid ska ha minnen tillsammans, även om 10 år!

Imorgonförmiddag åker Olle tillbaka till Luleå.
Han vet inte när han kommer hem när igen.
Tur att han faktiskt kommer tillbaka, hade varit jobbigt annars.
Han ska ju faktiskt spendera sommaren här - det kommer bli en bra sommar, I know it.
Visserligen fattas det en liten del, hon är i USA, men om mindre än 270 dagar ses vi igen.

Sitter och tittar på This is England nu, den är rätt bra.
Ska ut på kvällspromenad med Sessovich strax!
Känner verkligen att detta inlägg gav alla något att snacka om, massvis med smaskis info och skvaller. Eller hur?
Godnatt folket, imorgon är det lördag.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Kul att ingen saknar mig längre....=(

2010-04-25 @ 22:33:57
Postat av: Therese

Är detta mr Sundvisson? Jag saknar nämligen en viss sån!

2010-04-27 @ 18:40:17
URL: http://thereseregelbom.blogg.se/
Postat av: Sundvisson

Vliken tur för honom.... Han kommer ner snarare än du tror....

2010-04-30 @ 18:44:37
Postat av: Therese

Menar du det?? Oj va jag blir glad då!! När, var, hur?

2010-05-01 @ 15:12:38
URL: http://thereseregelbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0