good news and bad weather

Fick samtal av Hillhammar strax efter 6 igår eftermiddag, hon godtog anmälan och skrev ner allting jag sa. Kändes bra!
Frågade även henne om det här med att sätta upp någon slags skiljevägg mellan oss och handikappsomsorgens lägenhet. Jo det fick jag ju då, bara den inte sitter fast och helst ska den vara grå eller svart. Kul att man tror på en människa och säger en annan en helt annan grej. Underbart! Ska iaf inskaffa en vikvägg, någon som har en liggandes någonstans och skräpar?

______________________________________________________________________________________

DET SNÖAR UTE JUST NU FOLK!!!
Typiskt Sverigeväder, man vet aldrig vad man ska vänta sej. Jag gick ut med Sessan och fick se att himmlen ut över ån var alldeless svart. Regn, tänkte jag helt automatiskt. Så jag gick inte så långt och precis när vi kom till ytterdörren så kom det lite droppar på marken. Jag tyckte bara jag hade tur, men nu när jag ser att det snöar vill jag bara gråta. Detta sätter liksom lite käppar i hjulet för sommaren, tycker ni inte det?



 
Bild över innergården, och mina jordgubbsplantor fick snö på sej.


Nu ska jag spela lite COD. Nästan feberfri idag men snorar och hostar som en gris fortfarande.
Tror jag har smittat Tobbe lite med, på riktigt. Han hostade en del när han gick till jobbet imorse, tror han snackade om feber också.. Oops!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0