jag bor bland dårar!

Vad ska jag göra?
Handikappade jämte och alkisar under.
Natten mellan fredag och lördag trodde jag ärligt talat att jag skulle behöva ringa till polisen!
Precis när vi hade gått och lagt oss, jag var helt slut efter att ha hostat konstant hela dagen, så hörde vi att det var bråk i lägenheten under oss. Det hörs väldigt väl när dom sätter igång, bord och stolar puttas omkring, glas krossas och dom skriker på varandra.
Jag kunde verkligen inte somna och frågade Tobbe om han var vaken.
Han kunde inte heller sova och vi smög upp för att se vafan det var frågan om!
Puckona hade glömt att stänga sin balkongdörr också,så det hördes väldigt väl över hela innergården.
En tjej skrek och grät och talade om att någon "tjock jävel" minsann hade slagit henne många gånger och puttat henne inne på toaletten.
Både jag och Tobbe sa till varandra, att om dom fortsatte i 5 minuter till så skulle vi ringa polisen.
Men en av de två grabbarna (som vi hörde iaf) gick därifrån strax efter och då blev det lugnt. Det enda som hördes var tjejen som satt och snyftade på balkongen.

Helt sjukt.
Är det meningen att vi ska stå ut med hur mycket som helst?
Blängsyltakäkande, bråkande och fulla grannar?
Jag har fått nog, imorgon kl 9 släner jag mej på telefonen och ringer till fröken Hillhammar och klagar - rätt rejält!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0