listen to my story

Häromdagen när jag gick från bussen, påväg hem, hände det sjukaste jag har sett på länge.
En duva gick och pickade på vägkanten, bland parkerade bilar.
Plötsligt stannade den upp och tittade rakt upp i luften. Där uppifrån kom en kråka, han dök som en torped rakt ner på herr Duva!
Duvan la sej i försvarsställning på rygg med sina små korta ben rakt upp i luften.
Herr Kråka tyckte liksom inte att det gjorde något så han bara körde sitt race, och landade med en duns uppepå duvan! Duvan sprattlade med sina korta ben i ren panik för att få bort Kråkan, men det gick inte.
Kråkan började picka på duvans hals och efter en bra fight så gav kråkan duvan dödspicket.
Duvans ben slutade sprattla och dog, på en sekund.
Kråkan nöjde sej inte med att döda duvfan, nej då. Han fortsatte picka så blodet sprutade överallt på gatan!
Fjädrarna flög och kråkan triumferade!

Jag stog med öppen mun, mitt i gatan.
Jag är lite smått chockad, dödar fåglar varandra för skojs skull? Kråkan lämnade döda duvan mitt påvägen och stack när duvans halsfjädrar var borta..
Helskumt.


Kommentarer
Postat av: Amanda

De e ju de jag säger, fåglar är mördarmaskiner!!

2010-04-29 @ 21:28:38
URL: http://amandamars.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA DET BÄSTA JAG HÖRT NÅNSIN. ÄLSKAR VERKLIGEN DÖDSPICKET, FÖR JAG SER DET FRAMFÖR MIG :D

2010-04-29 @ 21:59:46
Postat av: JN

Jadå, sånt händer. Såg exakt samma senario i dag ute på gräsmattan från balkongen.

2010-05-19 @ 22:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0