Måndagsplanering, på en söndagkväll

Jobbhelgen är över. Fredag, lördag & söndag - klart!
Nu blir det inte mer helgjobb, inte på ett tag iaf. Även om vi jobbar var tredje helg så känns det som det är min helg jämt! Får alltid ångest kvällarna innan, för att man ska upp så tidigt, och gäspar extra mycket när jag väl går upp. Men när jag väl är på jobbet och har bytt om så känns det inte lika jobbigt. Helgerna går fort.
Imorgon är jag iaf ledig och har massvis med viktiga saker att göra

- Ringa Djurskyddsverket och fylla på med lite ny information om katterna i mongogrannarnas lägenhet. En liten kattunge försökte hoppa över till oss idag men failade och landade på innergården. Andra gången det händer med deras katter. Känns inte riktigt ok.
- Ringa Ortopeden och be om remiss för inlägg eller bättre jobbarskor, blir tokig på mina fötter som aldrig är bra.
- Ringa Fixar-Roger (fastighetsskötaren) och be honom komma och kolla på golvet i hallen. Det har svällt, flyttat på sej och knakar som bara den. Man kan inte smyga längre, och jag är rädd att grannarna under kommer klaga snart. Plus att jag ska ge honom en liten lista på andra grejer när/om han komer hit - så att han har någonting att göra under dagen menar jag.
- Skriva CV och lämna in lite överallt.
- Kolla upp mitt födelsemärke i hårbotten. Det kliar, är rött och har blivit större. Så ska det inte vara, eller?
- Träna mellan 18:00 och 19:30.


Ja, finns massa bra grejer att fylla dagen med.
Nu ska kolla lite mer på Scarface och sen nana, sov gott!


Denise, var är bilderna du utlovat från Bahamas?

Kommentarer
Postat av: Denise

det fungerar inte riktigt som det ska. vi testade att sätta i minneskortet från hannas kamera i min dator, och då funkade de. men när vi kom hit fungerar det inte?

2010-08-23 @ 01:04:32
URL: http://deniseregelbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0