grattis på födelsedagen pappa


Idag fyller min lilla papps 53 år!
Stack ner efter jobbet idag. Denise körde, jag åkte bara med.
Drack 3 koppar kaffe och höll mej ifrån allt som hette sött.
Duktig flicka, bantningsdag 2.

Frukost: 2 naturella knäckemackor + en kopp te
Mellanmål: 1 clementin + vatten
Lunch: Stekt strömming, rivna morötter, 1 msk potatismos + vatten
4 koppar kaffe
Och nu är jag inte ens hungrig, bra va?
Pappa hade en hemsk våg hemma som stämde jääättebra och den vill jag aldrig ställa mej på igen.
Känner mej som en boll, som när jag var som värst med kortisonet.
Vill aldrig bli så igen, så nu jävlar.


___________________________________________________

Nu sitter jag och tittar på "Så mycket bättre" med Tobbe.
Jobb imorgon med, klockan ringer 06.15.
Men måndag är ledig och jag ska sova länge.
CSN ska fixas på måndag, sen är jag good to go!


Kommentarer
Postat av: mamma

Kolla in Lotta Bromés blogg på Sveriges Radio P4 Extra. Där finns även tips om träning och mat.

Lycka till!!

2010-12-09 @ 15:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0