jul / jobb / sol

Nu är all julstress över!
Jobbade ju fredag, lördag och söndag och när jag åkte hem igår kände jag verkligen att jag kunde slappna av.
Får nog köra en liten julgenomgång:

Julafton började med jobb klockan 8. Sen när vi slutat satte jag mej på bussen ner till Åsa för att fira en snabbis med Tobbe familj. Åt, öppnade fina julklappar och sen åkte vi ner till Morbror, Moster och kusinerna för att fira där. Julklappsöppning, mys och skratt. Åkte hem på kvällen, och hoppade i säng direkt för att palla jobba dagen efter.
Tack för alla fina julklappar!

Juldagen började återigen med jobb halv 8. Lutfisk på jobbet och när jag gick därifrån kände jag mej som en lutfisk. Åkte buss ner till Farmor och Farfar för att träffa tjocka släkten. Dom hade hunnit äta och öppna julklappar redan innan jag kom, eftersom jag egentligen var 1½ timma "sen". Men vi drack kaffe, pratade och hade mysigt.

Annandagen blev det jobb igen (surprise!) fram till 15.30 och då fanns ingenstans att åka förutom HEM.
Det var så skönt! Jag var väldigt trött av olika anledningar. Kom inte i säng förens vid halv 2 varje kväll och sen upp tidigt, klockan ringer ju 06.15 på helgen. Inte många timmar sömn.
Men det tog jag igen under natten till idag. Jag gick och la mej strax innan 12 igår och vaknade kvart över 12 idag. Känner mej faktiskt utvilad.


Jag och Sessan har varit ute i solen och promenerat i 45 min, så nu blir det frukost!


God fortsättning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0