tankarna flödar / ikeabesök

Hur skulle världen se ut om ingen vågade bjuda lite på sej själva?
Trött och lite spyfärdig på uppsnoffsade småflickor som beter sej som alla andra.
Alla har likadana Gina Tricot-toppar, Zarajeans och Odd Mollystrumpor! Jösses, hur farligt kan det vara att sticka ut litegranna, kanske inte se ut som ett gäng härmapor?
(Tro nu inte att jag har något emot kläderna i sej, men stilen!) Varför ska ni se likadana ut?
Om kompisarna använder Max Factor-smink, gör det du med så är du säker på att du är "rätt".
Men gud nåde dej om du kommer med tshirt med Ullaredlogga på, då är du körd.
GIVE ME A BREAK!


Vem hade kunnat vandra på Kungsbackas torg iklädd denna vackra skapelse?

Jag är som jag är och tar bara på mej det jag tycker är skönt och bekvämt.
Sminkar mej ytterst sällan och går med toffs mitt på huvudet.
Är jag mindre värd då?
Jag bara undrar..


____________________________________________

Tankarna flödar, jag vet.


__________________________________________________________

Sitter under min nya filt ifrån Chilli. Fick den av Tobbe i sen julklapp igår när vi var i Kållered.
Imorgon ska jag tillbaka dit, ska åka till IKEA med lillasyster, för att köpa en hylla och två konsoller att sätta upp i köket. Kommer äntligen bli av. Orkar inte ha tom vägg mera!



Nej nu ska jag hoppa ner i snarkebingen.
Sov gott!
Monterare: PAPPA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0