countdown

Bara 6 timmar och 33 minuter kvar tills auktionen på den gröna klänningen avslutas!
Jag hoppas verkligen att jag vinner den också, är dödligt förälskad och kommer gråta floder om jag förlorar!
Hemska tanke.

Min man lagar lunch åt oss nu, underbara människa!


Resan till Sahlgrenska och hem igen var ett äventyr, trodde jag skulle tuppa av på bussen efter att ha sprungit av tåget i Mölndal och upp på bron.. Puh!
Man ska inte springa med massa feber i kroppen.
Min febertermometer dog imorse så nu har jag köpt en ny och tjänat in lite vuxenpoäng på samma gång.
Det blev iaf 4 snabba röntgenbilder på båda fötterna och sen fick jag gå hem igen.
Känns ganska meningslöst att åka dit och hem så snabbt igen, men jag orkade inte mer ändå.
Nu är soffan min bästa vän, men Tobbe verkar vilja städa.
Jag får väl hänga på och se glad ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0