melodifiaskofestivalen

Tobias har gått med i gruppen Riktiga män bakar och lagar mat på Facebook.
Och jag gillar't.

Sitter hemma och ugglar i soffan med Sessan och inväntar min bakande och matlagande man.
Har spelat COD hos Robert och Emil hela dagen men fick lämna dom för att andra grabbar kom dit, då kan man inte stanna kvar om man är tjej. Så jag och Sessan fick helt enkelt pallra oss hemåt.
Har städat lite, tvättat och glor på Melodifestivalen. Herregud, större fiasko kan vi väl inte hitta?
1 shlagerlåt har jag har sett hitills och det var Pernilla Wahlgrens låt.
Jag skäms.


Nej, jag stänger av tvn nu och slår på lite go musik istället.
Hoppas ni har en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0