Ny hitlåt

Har jag nämnt innan jag och Skimpa har planer på att göra en hitskiva?
Vi har tidigare ordnat ihop låten "Fossingar" &  "Lika så gott - sa na na na na" och har nu ännu en på G.

Denna låten kom till efter att Skimpa hade träffat Sessan (Tobbes morfars hund som vi passar) och den bara kom till henne.
Tänk er att en liten golvmopp står på bakbenen med röda klackskor och en liten väska och sjunger gammal jazz.

"Mitt namn är Cesami, jag e så fin
jag går på stan, med ett enda barn
Och när grabbarna dom går förbi
så börjar jag vifta på min
wo-pi-do-pi-do"

Ville bara att ni skulle veta vad vi håller på med, jag och Skimpa.

Kommentarer
Postat av: DHET- KAN- JAG- KÖPA.....MHÄÄÄN

Åhhh nu förstod jag precis när jag läste detta hur jävla fantastisk fucking awesomekalasome bra vi är? :D



INGEN hade kunnat göra det vi gör bättre <3 Älskad är du

2010-02-04 @ 21:45:47
Postat av: VA MÄTT JA VART

ja boys, ni förstår vad jag menar!

2010-02-04 @ 23:26:54
URL: http://thereseregelbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0