skyll er själva!

Igår eftermiddag när jag kom hem satt en lapp på ytterdörren.
Vi kommer att röja bort all snö från parkeringar och parkeringsfickor inatt klockan 01:00. Var vänliga att flytta era bilar den den större parkeringen.

Inte så svårt att förstå, eller hur?
Jag menar, ska man in så missar man inte lappen och nyfikna normala människor stannar och läser lite.
Vissa hade varit duktiga, upptäckte jag när jag när jag kom ut imorse.
Men vissa hade skitit i den viktiga lappen och stått kvar med sina atuomobiles.
Guess what?
Plogbilen hade gjort jättefina vallar runt alla dom bilarna som stått kvar, som en liten varning. Ledsen att det inte blev något kort, men det gjorde hela min morgon!
Rock on snöröjargubben!
Rätt åt dom!

Sen traskade jag nöjd vidare till  bussen. Log hela vägen. Är det sånt som kallas skadeglädje?
Den enda sanna glädjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0