varning för sentimentala ordval

1: Anna & Martin, nu kan jag andas när jag faktiskt har fått något slags livstecken från er. Tack! Hoppas ni har det bra. Jag saknar er jättemycket!
2: Dennan, det är väl nästan dags att komma hem snart? Såhär länge har vi aldrig varit ifrån varandra, börjar kännas konstigt. Ringde nästan din mobil häromdagen för att fråga om du kunde slinga mitt hår. Du ser ju, jag börjar ju mentalt galen av saknad. Det har jag faktiskt hört att man kan bli, på allvar. Tänk på det iaf, ok?
3: Sophie, miniproppen. Du är ju bara i fjällen, men du kan väl också komma hem? Jag börjar känna mej som ensambarn. Hemska tanke!
4: Olle - lämna Luleå och flytta in hos mej! Punkt.
5: Anton, vart i hela världen har du gömt dej? Om du lever, vilket jag verkligen hoppas, så kan du väl höra av dej?



Finns ju givetvis fler saker och personer jag saknar, men insåg nu att listalternativet inte var ett bra sådant.
Så ni som tycker att ni borde vara sakande av mej, säg till.
Annars saknar jag min mamma väldigt mycket nu när jag börjar bli förkyld på riktigt. En kram hade hjälpt.



Sen finns det ju faktiskt folk som jag inte saknar, men där finns ingenting att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0