you talking to me?


Gangsterhund och gansterkille chillar på dillen i soffan.





Romeo tyckte att jag var snygg idag.
Därför ställde jag upp och posade (HA-HA) på kort.
Hade mascara på ovana ögon, herregud. Känns fortfarande
som om dom väger två ton var och ibland är det jobbigt att blinka.
Jag ska tydligen inte sminka mej.
Lika så gott.




På programmet "Fiskedrag" på tv säger dom att finska fiskare använder små bjällror på sina drag när dom fiskar.
Smart tycker programledaren, eftersom dom får en himla massa fisk med bjällerklang.
Ganska korkat tycker jag.
Eller är det så att alla fiskar i Finland är hemligt dresserade, att dom lyssnar till bjällror under vattnet och så kommer dom simmande fort som fan?
I wonder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0