det snöar igen

Ja det snöar återigen!
Mycket denna gången också.
Jag och mamma har spenderat eftermiddagen och kvällen på Operan i Göteborg, helt sjukt bra! Rekomenderar ALLA att gå och se den.
Hade en kämpig färd hemåt med mamma och lilla röda faran, men det gick!
Hälsade på hos Anton (som numera är kungsbackabo) och nu är jag hemma och ska försöka sova. Det är som en söndag imorgon och jag vet inte om jag kan lita på om bussarna tänker köra. Återstår att se!

  
Titta va fin balkongen är!

Imorgon blir det sleepawaw hos Skimpa efter jobbet, toppen!


Granskrället är utslängt iaf, dead and gone! Helt avskalad och naken står han på balkongen och skäms. Observera att kortet är taget tidigare idag, INNAN SNÖN! :D

Godnatt folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0