egen födelsedag, äntligen!

En sak slog mej häromdagen när jag satt på toa (konstigt nog får man mina bästa ideér där!).
Detta är andra gången i mitt liv som jag får fira min födelsedag helt själv!
Denise och jag fyller ju år på samma dag, fick henne i 2års present!
Så min första födelsedag, när jag fyllde 1 alltså, då firades bara jag.
Och nu, när Dennan inte är hemma, ja då kan ju alla fira bara mej!

Kommer vara tråkigt också, det kommer ju liksom fattas något, men jag är glad ändå!







Denise - hur sjutton ska vi överleva?

Kommentarer
Postat av: Anonym

första och sista gången vi ska fira den sjävla! haha. jag fyller 20? ensam. i usa. du fyller 22 bland alla dina vänner och familjen. ta vara på de du! :)

2010-01-25 @ 05:26:03
Postat av: Denise

glömde skriva i alla dessa sakerna ovanför, men det var från mig, och det kanske du fattade?

2010-01-25 @ 05:26:34
URL: http://deniseregelbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0