i väntan på att tvättmaskinen ska stanna

I stort sett.
Har haft världens huvudvärk sedan jag kom hem idag och har legat i soffan nästintill hela tiden.
Har kollat på CSI Miami och Skavlan och nu vill jag bara sova!
Kan inte somna om tvättmaskinen håller på att snurra runt runt, blir tokig av ljud när jag vill slappna av.
Så jag får snällt sitta och vänta på att den tystnar. Alldeless strax.

Jobb imorgon. Har avklarat 1 tredjedel redan, men har 2 kvar.
Lördagmorgonen är jobbig att gå ur sängen på, men söndagen är inte lika illa. Då vet man liksom att det snart är över och man får en ledig dag för besväret.


Skrev lite till Denise över msn förrut, hon hade inte jättemycket att säga och inte jag heller.
Hon ville att jag skulle skicka sms till mamma så att dom kunde prata på Skype, lite utnyttjning bara..


American gigolo går på 5an, har sett den säkert 30 ggr men den är värd att se igen.
Kommer inte orka se klart den bara, ska bara sitta upp till tvättmaskinen ger upp.
Som sagt.

Jag svamlar.
Good night, sleep tight and don't let the bedbugs bite.

Kommentarer
Postat av: Denise

vi har visst mycket att prata om, kanske inte just då. haha. det är väl bara snällt av dig att hjälpa mig lite så jag får prata med min mamma som jag saknar så otroligt mycket? :) puss på dig!

2010-01-25 @ 05:23:19
URL: http://deniseregelbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0