jag kan ge mej själv en klapp på axeln

Gick upp klockan 9 imorse och åkte iväg och tränade.. Indoorwalking och coreboll.
Corevboll är inte min grej riktigt, kan inte hålla balansen tillräckligt bra med högerbenet, tyvärr.
Annars är det grym träning!


Blev glad för en stund sen när Skimpa hade snackat in ett röstmeddelande på min telefon.
- Fan va du låter töntig på ditt telefonsvar. Som en 6åring som sitter i sandlådan.
Får väl prata in  ett meddelande ändå. Ehm, du kan väl ringa mej sen? Hej med dej.
Glatt och positivt meddelande, eller hur? :D

Nu blir det duschen och sen ringa mamma!


Kommentarer
Postat av: FOSSINGAR FOSSINGAR

Hahaha fan va hemskt det låter när man läser det. Det lät ju faktiskt ganska gulligt :) Jag låter ju heller inte så bitterfittig och vuxen på mitt.



Hej med dig lelle gömman <3

2010-01-16 @ 16:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0