mjau

Jag och Bella disskuterar viktiga frågor och tankar om livet:

B - har Gud skägg och vit pyjamas?

T - om jag blir nedfrusen, då ska jag bli upptinad när dom flygande bilarna blir uppfunna. Lovade ingen att dom skulle finnas år 2000?



Har haft en fin och mysig dag med mormor och morfar idag. Vi har lekt fågelskådare, lagat spaghetti & köttfärssås och njutit av varandras sällskap. Kämpade i över en timma med min jacka, där det nedre snöret har åkt ut, men vi gav upp efter att ha konstaterat att det antaligen var en man som konstruerat jackan!
Hälsade på mamma och Sophie, alla katterna och tog en promenad till Piren och tillbaka!
Perfekt day!


  
 




Min syster kan för övrigt inte prata ordentligt. Hon skulle förklara varför hennes kanske nya lärare verkade dålig:
-
Hon stog ju där och pratade uppochner!
Ja ni förstår ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0