passing time

Lovar du att vara ärlig? Kanske
Du heter? Therese
Smeknamn? Hatar att bli kallad Tessen, men det händer fortfarande. Tess ibland, Dessan på jobbet och Tjompa!
Låt som du när du är ledsen sörjer till? Evanescnce - My immortal
Beroende av? Närhet och kanske apelsinjuice
Vad tror folk om dig? Fråga dom, jag har ingen aning! Glad hoppas jag..
Stämmer det? Jag är ofta glad, om inte så märks det klart och tydligt
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är snäll. Typ.
Hur imponerar man på dig? Folk som kan stå upp för sej själva och säga sin mening!
Brukar du skratta för dig själv? Jämt!
Vad står det i ditt senast inkomna sms? "Therese, tur att du har dina sökord! Right? :)"
Var bor du? I Kungsbacka, Söderstaden
Trivs du där? Ja faktiskt, väldigt bra..
Äger du några converse? JA JA JA, onlyt thing I wear
Brukar du bli för full? Ganska lätt, är väldigt lättpåverkad!
Är du allergisk mot något? Ingenting alls
Hur svarar du i mobilen? Aa, det är Therese
Antal timmar sömn inatt? 12 timmar, woho!
Brukar du komma i tid? Ja det är jag bra på!
När mår du bra? När det är sommar, solen skiner och jag har mina när och kära runt mej!
När blev du fotad senast? Igårkväll
Hur känner du dig nu? Mätt, har just ätit frukost.
Vanligaste färg på dina kläder? Oftast något svart
Vad tycker du om fötter? Varken bra eller dåligt faktiskt..  
Vad saknar du? Sigge!
Hade du en bra kväll igår? Yes, bowling med killarna
Favoritdryck på morgonen? Apelsinjuice
Rakar du benen? Kan nog gå några veckor emellan, speciellt nu på vintern! haha
När brukar du oftast gå och lägga dig? Jag är kvällsmänniska och nattuggla, så jag blir pigg när klockan börjar närma sej 10. Synd, är nästan alltid nära döden på morgonen när klockan ringer..
Är du blyg? Nej det är jag inte
Sysslar du med någon idrott? Inte längre, men jag tränar 4-5 ggr i veckan ¨
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njae, det gör jag nog inte.
Är du nöjd med ditt liv? I det stora hela, ja! Men det finns saker som måste bort och ersättas..
Är du bortskämd? Verkligen inte!
Vad gör du imorgon? Säger hejdå till Olle som åker tillbaka till Luleå igen. Kommer nog ha söndagsångest också.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Kommer inte på någon bra nu faktiskt.. Jag har mamma som förebild!
Vad längtar du till? Sol, sommar, semester
Har du bra vänskap och äkta vänner?  Ja, mina vänner är riktiga 10-poängare!
Vad använder du för schampoo? Sunsilk någonting, grön flaska iaf..
Hur gammal är du? 21, fyller 22 om några månder..
Tycker du om någon just nu? Ja, jag tycker om många!
Gröna eller röda äpplen Röda! Dom gröna är ju sura!
Vilken tid gick du upp idag? 12.30.. :D
Har du sovit i din egen säng inatt? Ja
Har du strumpor på dig just nu? Nej, älskar att vara barfota!
Är det okej att gråta? Klart, så fort man behöver ska det ut
När grät du senast? Häromdagen
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Körkort, bil och lååång semester
Bär du glasögon eller linser? Nothing, ser perfekt.. haha
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej inte enligt mej..
Har du piercing? Nej
Tatuering? Ja, några stycken
Vill du gifta dig? Aldrig!
Vill du ha barn? Helst nu, men har saker att göra först..
Solar du ofta? Njae, då och då
Är du bra på att laga mat? Sjukt bra!
Är du flygrädd? Nej, bara härligt. Man vet ju att man hamnar på ett annat ställe, så bara spännande
Hur vig är du? Inte direkt
Är du musikalisk? Hm, kan disskuteras
Vad dricker du helst när du är törstig? Iskallt vatten eller iskall mjölk, mmm..
Vilken är din favoritglass? Corrnetto choklad
Tror du på ett liv efter döden? Inte förens någon bevisar det
Tycker du om sushi? Har testat en gång och för aldrig om det!
Vad äter du helst när du ser på film? Chips!
Har du tandläkarskräck? Nej..
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kväll och natt
Vilken ögonfärg har du? Ett blått och ett blått/brunt
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Ja.
Röker du? Nej
Hur ofta tränar/motionerar du? Yes, 4-5 ggr i veckan
Vad är du rädd för? Att bli lämnad helst ensam
Brukar du svära mycket? Mm, för mycket ibland
Gillar du ketchup? Bara på hamburgare
Kan du stå på händer? Ja, jag tror det iaf..
Vilken var den senaste låten du hörde? The Script - Breakeven
Hur lång är du? 165 - 166 typ
Sista frågan, tycker du att det här var kul? Tidsfördriv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0