sunshine

ÅH VA JAG ÄLSKAR ATT VAKNA PÅ MORGONEN OCH UPPTÄCKA ATT SOLEN SKINER!
Det finns ingenting annat jag blir lyckigare av.
En liten solstråle hade letat sej in genom dörren till sovrummet imorse och när jag satte mej upp i sängen fick jag den i ansiktet, det är riktigt terapi det. Trust me.

Har varit och tränat coreboll & indoorwalking nu på morgonen, ätit min min yoghurt med flingor och ska hoppa in i duschen. Underbart, är jättepigg nu!
Ska åka ner till Åsa idag. Middag och mys hos Martin ikväll :) Men innan dess ska det hälsas på hos invånarna på Ridvägen 3 och HAVET!!!
Perfekt väder att ta promenad vid stranden, speciellt vid min underbara strand.
Önskar att alla kunde ha det lika bra som jag har!
Det hela hade blivit lite trevligare om Denise var hemma en stund, men får vänta ett tag till :/
Sophie och mamma är iaf hemma, Sophies hår ska ljusare med hjälp av slingor idag också.



JAG ÄR GLAD.
Märks det? Känner mej som en ko på grönbete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0