billiga saker gör mej glad




Här är mina nyinflyttade loppisfynd.
En mandelkvarn (som Leila har när hon bakar, one step closer to being her, haha)
En liten mjölkkanna, en plingklocka, en likadan telefon som både mormor och mamma har. Dom har en ljusgrå variant men jag hittade en vit, för en väldigt billig peng. Sen har jag börjat samla på fina skedar, smörknivar och liknande och denna gången hittade jag en liten snirklig sked och en sockerbitstång. Korgen i bakgrunden är en golfbollskorg och kommer från ett väldigt hemligt ställe! Men den har iaf fått agera "ytterkruka" på avlastningsbordet i hallen, mycket bra.

Är det någon som har bra loppistips?


Emil är här och halvsover i soffan. Olle gick nyss efter flera hetsiga matcher FIFA med Tobbe.
Jag är dötrött. Sov ungefär 1 timma nyss, mrn ät fortfarande trött. Läggdags tidigt idag, börjar klockan 7 imorgon och slutar 4. Återstår att se vad helgen har att erbjuda, lite bad & grill kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0