morgonstun(d) har guld i mun

Yes, so they say. Och jag tror dom nu, det är underbart att gå upp tidigt och bara gå runt runt och inte göra någonting egentligen! (dåligt rim dock, borde finnas ett d i slutet på mun, haha)
Gick upp halv 7 imorse, Tobbe skulle iväg tidigt till körskolan och jag kunde inte somna om. Husets golv har blivit lite stökiga så jag har faktiskt städat sen dess! Med små pauser, katterna ska ju ha mat - och aldrig samtidigt! Har iaf fyllt och satt på diskmaskinen, tagit ut alla mattor, städat på toa och vattnat blommor. Det tar sin tid, finns ju inte bara en matta eller en blomma, haha.
Glömde totalt bort att jag var vrålhungrig när jag vaknade också, så nu äter jag äntligen frukost. Vaniljyoghurt, flingor och jordgubbar, mums!




Ska åka in till kungsbacka och lägenheten under dagen, måste hämta och betala räkningar.
Är rätt seg i huvudet idag, men det måste göras.
Skulle åkt in och tränat igårkväll också, men morbror Tobbe fyllde ju år - så det blev glass och bulle istället!
Vi stannade jättelänge och cyklade hem i mörkret vid halv 12.
Tack iaf, det var mysigt, som alltid!


Jag älskar dej Tobias Westerberg - you make me smile!

 

Kommentarer
Postat av: Denise

gud vilka fina skor, var har han köpt dom?

OCH VILKEN UNDERBAR CYKEL! <3

2010-07-01 @ 15:20:26
URL: http://deniseregelbom.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha piken uppfattad! :)

2010-07-01 @ 15:49:16
URL: http://thereseregelbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0