happy for many reasons

Har inte uppdaterat på några dagar, sorry.
Har haft fullt upp..
Har bara en dag kvar på jobbet och sen har jag lite semester!
Mamma och Sophie åkte imorse, för att hälsa på Denise i U S and A. Så nu är jag husägare tills dom kommer hem igen :) Ringde videosamtal över msn till alla 3 förrut, det var mysigt att se lillasyrran så glad! Hon kunde inte sluta le medans mamma och Sophie packade upp och sprang runt i bakgrunden. Detta har hon väntat så länge på!

Ska ner till Åsa efter jobbet imogon och antagligen spendera kvällen där med fint sällskap.
Anton, Martin, Olle, Niklas & Albin åkte till England ikväll, för att återigen titta på Jack Johnsonkonsert!
Bra planering där, att vara borta över midsommar.
Men Anna och Tobbe är ju hemma iaf, och Lillebror med.

Har tränat ikväll. Indoor walking, skivstång och indoor walking igen. Vet ni vad jag gjorde sen?
Sprang hela vägen hem från Sheshape! Kan ni fatta? Joggade med ett leende på läpparna hela vägen hem, det kändes så jäkla bra! Ser nog fortfarande lite rolig ut, eftersom jag inte hittat den rätta knycken (det har ju trots allt gått några år sedan jag sprang på riktigt!) men det ska väl ge sej det också.
Ska försöka gå upp hyffsat tidigt varje dag och ta en promenad/joggingrunda nu på semestern.
Kommer bli bra! Och om det är bra väder kan man ju alltid svalka sej i havet efteråt, haha.

Nu ska jag nana, börjar kl 7 imorgon. Bussarna går som helg, så jag får sova en halvtimma längre än vanligt.
Men det senaste jag har haft svårt att somna. Tänker och tittar i taket istället, utan att liksom slappna av. Knepigt. Kommer nog bli bättre när jag får somna med en katt jämte mej!
Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0