makes me smile

Har jobbat helg och var därför supertrött igårkväll.
Efter jobbet bowlade vi, familjen Westerberg och alla respektive. Det var mysigt, men ska nog inte tala om på vilken placering jag kom! Var i barnens lag och dom hade rännor, men ändå förlorade jag, haha!
Efter det kom Olle, Martin och Anna hit för att kolla på fotboll och planera lite inför midsommar.
Blev mycket fotboll och lite planering, tyvärr.
När alla hade gått satt jag och Tobbe uppe och spelade COD och då blev jag ännu tröttare.
Han lät mej sova länge idag iaf, gick inte upp förens strax efter 11 när Anna kom.

Har storstädat och haft alla fönster och balkongdörrar öppna idag, det är riktigt genomvädrat och rent nu.
Nu ska jag bara invänta träning kl 6, indoor walking, skivstång och core.
Det ska bli så skönt!



Se vilka fina blommor som står på bordet i köket. Romeo plockade dom åt mej. Hittade ingen bra vas så dom fick sitta i min lilla oljekanna av glas istället. Blir glad när jag ser dom!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Spank you very much. Va sägs om att ses nån dag då??

2010-06-22 @ 00:49:52
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0