besviken

Ikväll var jag och tränade, för första gången på mer än 3 veckor.
Jag var sjukt peppad och ville verkligen, men icke.
Blev väldigt besviken, för jag orkade ingenting!
MRL gick bra, men när vi sen skulle köra Indoor walking så kunde jag knappt lägga på något motstånd alls. Fick köra ett väldigt lätt pass men med mycket svett ändå..
Hm, men nu är första passen gjorda och imorgon väntar mer.

Nu har jag ätit korv med stroganoff, broccoli, minimajs och brysselkål. Oh yeah!
Mätt och belåten, så nu ska jag dammsuga och gå och möta Tobbe med Sessan.
Fullspäckat. Hela tiden.



Har suttit och skickat över bilder till Denise idag, ifrån min externa hårddisk.
Hon ville ha bilder från hennes student och jag passade på att kolla igenom alla korten. Har huuuur många som helst, flera som jag hade glömt bort. Det är roligt ibland, fick mej att inse att jag har ett roligt liv och roliga kompisar.
Hittade denna fina bild på mej och Tobias, lite snuttigpluttig så.




Jag längtar till sommaren, då mammas rhododendron blommar igen! Den är vacker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0