dreaming, hoping, wishing

Har ju skrivit tidigare om mitt fina skåp som står och väntar på mej i Töllsjö.
Skåpet som jag kommer ha i min ägo så länge jag lever, jag är så glad att jag hittade det där inne i "laggån" innan dom hann slänga det. Det tillhörde mormors mamma och är superfint! Det enda som behövs göras är att sätta dit en ny liten bräda längst ner, där det finns en låda som man kan dra ut.
Lätt som en plätt.
Funderar på om det blir fint som det är, med lite finputsningar här och där, eller om jag ska måla om det vitt.
Det återstår att se när jag väl får hem det, hoppas det blir snart.

Det är två stora dörrar och en låda längst ner, men ingen klädstång att hänga någonting på. Funderar dock på att sätta in två hyllplan där inne, så att man kan stoppa undan massa saker där inne! Återigen - får se hur det känns när det kommer hem och in i mitt vardagsrum. Jag har den perfekta platsen för det, allt är redan uträknat.
Är jag knäpp som längtar så efter ett skåp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0