it's my party and i cry if i want to

Idag fyller jag 22 och Denise blir 20 - ända borta i U S and A.
Haft kalas hos mamma idag, mycket mysigt. Denise fanns med via datorn och videosamtal hela tiden.
Mormor & morfar kom, kusinerna och Oncle Waldo! Käkade våfflor med maaaaaassa sylt och grädde.
Jag är väldigt ledsen över att du missade det Denise!



" She's the one you've known forever. The one you go to for honest advice and genuine support.
The one who accepts your quirky little habits and understands you in a way few others can.
She's the one you can call at any hour - to laugh or cry och complain... The one whose voice has been there all along, sharing secrets and dreams and singing your song when you you needed to hear it most.
She's the one who can read your mind, hear your heart, and love you just the way you are. She's your lifelong friend.. but so much more. She's your sister.
"

Fick världens finaste kort av lillasyster idag! Blev tårögd och alldeless varm i hjärtat när jag läste det!
Fick även nya Converse och Skittles - woho!
Fick massa andra fina presenter också, speciellt fint var ett Mimmi-paraflax som jag fick av Bella! Kommer använda det varje gång det regnar, jag lovar! :)


Nu är jag äntligen hemma och kan andas ut. Ska strax lägga mej för jag ska upp 06:15 imorgon, inte ok.



Tack allihopa som grattat - jag vet att jag inte kan skriva tack till ALLA, men ni som har sagt grattis kan ju ta åt sej av detta. Jag är glad!



   
Mer vårtecken - knoppar och videung!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0