proud

Min vision om min sommarbalkong är enkel. FÄRG.
Det ska vara kuddar i massa färger, har hittat en perfekt duk att ha på bordet och ska ha massvis med blommor i olika färget, kommer bli perfekt.
Och nu är läget så, att jag har fått massa tyg och gamla kuddfodral av mormor som jag vill ha som överdrag till stolsdynor. Stolsdynor har jag tänkt köpa, och råkade nämna det för mormor idag när jag var där. Snabb som en vessla sprang hon upp på vinden och drog ner 4 ganska tjocka kuddar som tydligen var "för stora för mina små stolar, så ta du dom!". Tack mormor!
Min kära vän Anna har halvlovat att hjälpa mej att sy dessa kuddöverdrag och därför skickade jag ett sms till henne förrut som jag är rätt stolt över.

Hurra va bra
det är att en mormor ha.
För jag nämnde att kuddar kan va dyra
och då börjar mormor yra.
Hon hittade några på vinden som
va ganska fula och behövs göras om.
Toppen tänkte ja'
för min vän är bra.
Hon lär mej hur man syr ett överdrag
att sitta på en solig dag..

Hur bra är inte jag då? Borde bli poet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0