typical mondaystuff

Gick upp tidigt imorse, klockan ringde 06.45 på min lediga dag.
Tog tåget till Mölndal och bussen till Sahlgrenska.
Där gick jag in och satte mej i ett väntrum och fick sen träffa en doktor.
Han stack mej med en lååååång tunn nål 9 ggr i foten. Jag grät som ett barn! Fy. Dom var tvugna att ta celler från det svullna området på min fot för att kunna avgöra om den går att ta bort eller inte.
Utan bedövning så var det hemskt.
Fick fina plåster på foten och sen fick jag gå hem.
Undra vad dom andra patienterna trodde när jag kom ut ur rummet helt rödgråten och haltandes?

Tog tåget hem igen, kände då att magen inte riktigt var min kompis.
Och mycket riktigt, har fått gå på toa fler ggr efter att jag kom hem, usch.
Är detta Bukärrsgårdens magsjuka som har anlänt?
I don't hope so.

Innan tåget gick så tog jag en liten promenad igenom Nordstan. Tänkte kolla där efter jeansjackan på H&M, men den var slut där med :/ Tröstshoppade en klänning på GinaTricot istället.

  



Nu ligger jag här i soffan och tycker synd om mej själv iaf.
Bad Tobbe köpa med sej cola och smörgåsrån hem.
Avslagen cola är bra för magen när den inte är din vän, tänk på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0