monday monday

Måndag igen. Ny vecka, 13. Otursvecka?

Jag har hunnit med ganska mycket idag, även om vi sov till 11. Har tvättat lite, rensat ur hela förrådet och kört en hel del till Röda Korset. Pappa kom förbi och sa grattis och fick käk, så han fick köra bort.
Nu slappar jag i soffan med Sessan, Tobbe är på möte på sitt jobb och jag ska snart träna.
Skivstång, core & indoorwalking idag. Ensam igen. Bella hade annat för sej och Anna jobbade sent :(
Denna veckan blir det lite sådär med träningen, det är ju påsk och sånt och tydligen ska vi ha APT på jobbet på onsdag, så då blir det nog ingen träning för min del, kommer nog inte hinna.
Torsdag är kört och nästa måndag med. Pust.




Här kommer lite kort från helgen:


Martin och Emil var glada (?)

Glass med alla tillbehör du kunde tänka dej

Fiskedamm ordnade vi enkelt med lite tejp och en duk

Anna var glad!

Martin mös i soffan!

Skönsång tillsammans, Tobbe och Emil

Hade en awsome lördagkväll fastän det fattades några stycken!
Tack till er som var där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0