raindrops keep falling on my head

 

Igår invigde jag mina nya Converse för första gången! Hörde riktitg mammas röst i bakhuvudet när jag tog på mej dom på morgonen. "Idag regnar det inte och det är torrt på marken,  idag kan du ha dina nya vita skor!"
Det var solsken när jag gick till bussen och hyffsat varmt! Underbart!
Sol hela dagen i stort sett och när jag slutade så var det så varmt så att man kunde gå utan jacka. Tyvärr är det inte lika behagligt idag, raka motsatsen faktiskt.
Mulet och grått, konstant regn och kallt. Usch!
Tillochmed Sessan är ledsen, hon vill inte gå ut i regnet och bli blöt, hon vänder i dörren!
Har varit inne mestadels idag, spelat COD och tvättat lite.. Ska gå med Lillebror til röda korset också, vi ska ha maskerad på lördag och jag vet inte va jag ska klä ut mej till, påskkärring kanske?




Jag påskpyntade faktiskt på jobbet igår, detta är ett av två påskris.  






Dinner today!
Gröna bönor, broccoli och fiskpinnar. Glass med både kola och chokladsås till efterrätt :D

Adjö.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0