wednesday

Onsdag.
Jaha.
Det blev inge CÖD igår. Tyvärr. Vi tar CÖDlov denna veckan och kör stenhårt nästa istället.


Jag fick sova länge idag med. Åh jag älskar att sova!
Tobbe gick tidigt till gymmet, tog en promenad med Sessan och sen käkade vi frukost tillsammans - som är mycket ovanligt! Men idag hände det.
Nu har han gått till jobbet och lämnat mej med dammsugaren. Typiskt.

Har bokat träning för ikväll också, MRL och IDW. Äntligen!
Kommer ha sån träningsverk imorgon att jag knappt kommer kunna ställa mej upp, jag vet det.
Tur att Anna och Maria ska med, som stöd.

Hm. Har tagit ledigt på fredag eftersom Tobbes morfar ska begravas då.

Annars har ingenting hänt i mitt liv, ingenting utöver det vanliga tråkiga.
Vad gör ni idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0