-

Knepigt väder idag också. Sol blandat med moln och blåst. Herregud, kan inte väderguden bara bestämma sej?


(Sitter framför tvn och kollar på ett julavsnitt av "Sjunde himlen" och det är jääääättekasst!)

Jag har varit ute på promenad med Sessovich nyss, Tobbe gick till jobbet.
Jag ska plocka lite och ställa ut min nya stege på balkongen, för idag ösregnar det inte.
Den är superfin, jag ska ta kort och visa - jag lovar.
Och så ska jag ladda inför cykeltur bort till mammas jobb och läkarbesök halv 3.
Jag får se vad vi får ut av det denna gången, ska till reumatologen och prata med dr Forsblad, alltid lika spännande..


Nej, tvätten viker ju inte sej själv. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0