20.49

Jag blev alldeless nyss stucken i magen med en spruta. Den ska tydligen sticka mej i en hel vecka och när jag sticker härifrån ska jag tydligen göra det på mej själv! HJÄLP! Hur ska jag kunna göra det?
Tur att den bara ska in i magen, och inte på något speciellt ställe, tex som i en blodådra eller så..
Puh!

Ska iaf hoppa in i duschen och duscha med Descutan för 3dje och sista gången. Skönt.
Har fått nybäddad säng och nya fina sjukhuskläder, sexy as hell.
Kommer vara snyggast i stan när jag fått på mej dom, lovar. NOT.
Ska trycka i mej en banan och massa vindruvor innan jag somnar också, för klockan 24.00 är det fasta som gäller för lilla mej.. Ingenting i magen förutom flytande vätska förens efter operationen. Kommer dö av hunger!


Suck.

Kommentarer
Postat av: A

Tänker på dig dear<3

2010-05-11 @ 22:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0