21.03

Sitter där jag sitter.
Har tagit en spruta i min mage nyss. Har bara 5 stycken Fragminsprutor kvar, sen slipper min mage vara blå!
Har varit ute med både Sessan och Chicco (stavning, Carina?) och det går lite fortare varenda gång.
En promenadrunda som brukar ta 20 minuter tar nu 30 och i början nästan 40! Foten gör inte alls ont eller så, men är rädd för att överanstränga mej eftersom jag inte känner något.
Skulle ju egentligen hoppat på kryckor, men det gjorde jag bara 2 första dagarna och bara utanför lägenheten.
Det ska ju belastast fullt, så why not?
Men jag är trött på att inte kunna dra på mej träningsdojorna och köra lite Indoor Walking, underbara träningssätt. Jag är frälst.
När jag står på maskinen känns det så rätt, varenda gång! Har verkligen hittat min grej..
Blev rätt avundsjuk när Anna var här en snabbis innan hon skulle bort och köra ett pass.
Men jag tänker bara snart, snart, snart.. Och så kanske jag springa med? Fingers crossed!

Hade planerat mys med Tobbe ikväll. Ta den där flaskan vin som ligger i kylen, en filt och sätta oss nere vid ån.
Men icke, då ska han glo på hockey i grabbigt sällskap istället.  Suck!
Jag ska nog hoppa in i duschen och göra något åt mina ben istället, får nog ta fram häcksaxen i värsta fall.
(läs: ben)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0